استایل و زیبایی, شومیز

خرید 45 مدل شومیز زنانه و دخترانه

شومیز جین

 در این مقاله تعدادی از شومیزهای پرفروش دخترانه و زنانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

همانطور که می دانید شومیز جز لباس‌های شیک برای خانم ها می باشد. که می‌توانید آن را برای مناسبت‌های گوناگون بپوشید. شومیز لباسی است که آستین‌های بلندی دارد و قد آن نیز مناسب مب باشد. که می‌توان آن را در مدل های مختلف با طرح‌های گوناگون در یاسی مد خریداری نمایید. به نظر شما ۴۵ مدل شومیز زنانه کدام مدل ها می باشند؟

مدل هایی که در بازار برای شومیز زنانه موجود می باشد، دارای تنوع بسیار زیادی است و سالانه طراحان نمونه‌های جدیدی از شومیز را وارد بازار می‌کنند. در ادامه این مطلب نکات بسیار مهمی را به شما خواهیم گفت تا انتخاب راحت تری برای مدل شومیز زنانه و دخترانه داشته باشید. ما در مقاله راهنمای خرید بهترین مدل شومیز زنانه و در مقاله خرید جدیدترین مدل شومیز زنانه و دخترانه مجلسی به شما توضیحاتی دادیم. حال اگر قصد خرید یک شومیز شیک و جذاب را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید خرید فوق العاده و جذاب داشته باشید.

خرید ۴۵ مدل پرفروش شومیز زنانه برای خانم های شیک پوش

شومیز زنانه پشت باز

یکی از انواع شومیزهایی است که خیلی پرطرفدار می باشد. شومیز پشت باز مناسب برای خانم‌های جوان است. برای ست کردن شومیز کافی است آن را  با شلوار جین و یا دامن‌های کوتاه بپوشید. از طرفی برای اینکه بتوانید استایل جذابتری داشته باشید، بهتراست به دنبال اکسسوری‌های ظریف باشید. به عنوان نمونه می‌توانید از کیف‌های پاسپورتی و زیورآلات ظریف استفاده کنید.

شومیز پست باز

شومیز حریر

اگر به دنبال شومیزی هستید که برای مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه آنرا بپوشید، ما به شما این مدل شومیز را پیشنهاد می کنیم.  اگر میخواهید استایلی مناسب با این مدل داشته باشید می توانید از شلوارهای جین یا شلوارهای دیگر با رنگ تیره استفاده کنید. و یا اینکه از دامن‌های کوتاه استفاده کنید.

شومیز زنانه مدل یقه ملوانی

یکی از انواع مدل شومیز زنانه، شومیز یقه ملوانی است. معمولا زمانی که می‌خواهید یک استایل رسمی داشته باشید، این نوع شومیز بهترین انتخاب برای شما می باشد. اغلب در این مدل شومیز یک بخش شنل مانند روی لباس دوخته می‌شود که جذابیت آن را چندین برابر می‌کند.

شومیز زنانه مدل یقه ملوانی

جین

شاید کمتر کسی از شومیز جین استفاده کند. اما باید گفت که این مدل شومیز هم از نوع شومیز زمستانی است. شومیز جین را می‌توانید زیر پالتوهای زمستانی خود بپوشید و یک استایل شیک و جذاب داشته باشید. برای کامل نمودن استایل خود هم می‌توانید از شلوار جین و یا یک کمری متضاد با استایل خود استفاده کنید.

شومیز زنانه مدل جین

شومیز مدل مخمل

اگر بدنیال شومیزی برای فصل سرد و مخصوصا زمستان هستید، یاسی مد به شما شومیز مخمل را پیشنهاد می کند. در کنار این مدل از شومیز نیز میتوانید برای زیبایی استایل خود از شلوار جین و کفش پاشنه بلند استفاده کنید. با پوشیدن شومیز مخمل می‌توانید یک استایل کژوال برای خود بسازید.

شومیز مدل مخمل

شومیز زنانه جلو بسته

از انواع دیگر ۴۵ مدل پر فروش شومیز زنانه برای مدل شومیز می‌توان به شومیز جلو بسته اشاره‌ کرد. این مدل شومیز برای تمامی گروه‌های سنی مناسب است و شما می‌توانید رنگ بندی آن را متناسب با سلیقه و استایل خودتان انتخاب کنید. اغلب اوقات این نوع شومیزها جز ترندهای بهار می باشند.که می‌توانید با پوشیدن آن در مجالس بدرخشید.

شومیز زنانه جلو بسته

شومیز زنانه گلدوزی شده یکی از 45 مدل شومیز زنانه

یکی از ۴۵ مدل شومیز زنانه می توان به شومیز گلدوزی شده اشاره کرد. این نوع شومیزها به دلیل طراحی‌هایی که روی آن صورت می‌گیرد، بیشتر به عنوان شومیزهای مجلسی شناخته می‌شود. گلدوزی‌های روی این شومیز بیشتر روی بخش‌های ابتدایی آستین و یا قسمت پایین آن انجام می‌شود.

شومیز زنانه گلدوزی شده

در مقاله بعدی ما انواع دیگری از شومیزها را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین شما می توانید در مقاله های قبلی در یاسی مد شومیزهای جذاب را ببینید.

  1. راهنمای انتخاب بهترین مدل های شومیز
  2. خرید بهترین شومیز زنانه با یاسی مد
  3. جدیدترین مدل شومیز زنانه و دخترانه مجلسی
  4. انتخاب بهترین شومیز زنانه
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *